Darmowa dostawa od 99,99 zł

Regulamin Klubu Lile

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako ,,Regulamin”) określa zasady funkcjonowania oraz warunki uczestnictwa w Klubie Lile (dalej jako ,,Klub”), organizowanym przez Rafała Dyczko, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą NextStore Rafał Dyczko, wpisanego do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Wschodnia 52, 22-174 Brzeźno, NIP 5632220129, REGON 060293366, BDO 000230095, (dalej jako ,,Sprzedawca”).

  2. Klub jest prowadzony na terytorium Unii Europejskiej.

  3. Program trwa od dnia 24 listopada 2023 r. do czasu jego odwołania, z zastrzeżeniem zapisów pkt V.

  4. Przystąpienie do Klubu jest dobrowolne.

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego www.lile.pl, dostępnego na stronie Sklepu, a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Sklepu, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.

  6. W ramach Klubu, Sprzedawca umożliwia uzyskanie przez Członka, zniżek na Towary oferowane w Sklepie Internetowym, dostępu do limitowanych edycji Towarów oraz specjalnych promocji.

  7. Do usług dostarczanych przez Sprzedawcę w ramach Klubu stosuje się przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

  8. Regulamin jest nieprzerwanie, nieodpłatnie udostępniony w witrynie internetowej Sklepu internetowego, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

  9. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Członka szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Aby uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Członek powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Klient – klient w rozumieniu Regulaminu Sklepu;

Konto – przydzielona danemu użytkownikowi część Sklepu Internetowego;

Lead Magnet – usługa cyfrowa oferowana Członkom na stronie Sklepu nieodpłatnie, jednak w zamian za zapis na Newsletter tj. za dane osobowe niezbędne do zapisu na Newsletter;

Newsletter – Usługa elektroniczna w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem której Sprzedawca może przesyłać zapisanym na Newsletter Członkom wszelkiego rodzaju materiały marketingowe i informacje handlowe lub niektóre z Treści cyfrowych, oferowanych nieodpłatnie w zamian za zapis na Newsletter;

Regulamin – niniejszy dokument;

Regulamin Sklepu Internetowego – dokument znajdujący się pod następującym linkiem: Regulamin sklepu lile.pl

Członek Programu/Członek – klient w rozumieniu Regulaminu Sklepu, który przystąpił do Klubu;

Sklep Internetowy/Sklep – platforma sprzedażowa prowadzona pod następującym adresem strony internetowej: www.lile.pl

Towar – produkt oferowany przez Sprzedawcę do Zakupu w ramach Sklepu Internetowego;

Umowa o dostarczenie usług cyfrowych - Umowa o dostarczenie Usług cyfrowych w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;

Usługa cyfrowa - usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, w postaci materiałów edukacyjnych związanych z tematyką Sklepu;

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

Zakup – zawarcie umowy sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru.

III. Członkowie Klubu

  1. Członkiem Klubu może być klient Sklepu internetowego, który założył i posiada aktywne Konto w Sklepie internetowym.

  2. W celu uczestnictwa w Klubie (zawarcia umowy), należy założyć Konto w Sklepie na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu www.lile.pl, wyrazić zgodę na przystąpienie do Klubu oraz zaakceptować niniejszy Regulamin.

  3. Uczestnictwo w Klubie jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Członek, następujących minimalnych wymagań technicznych:

    a) komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,

    b) dostęp do poczty elektronicznej,

    c) przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 42.x lub nowszej, Firefox w wersji 48.0 lub nowszej, Chrome w wersji 50 lub nowszej, Opera w wersji 50 lub nowszej, Safari w wersji 10.x. lub nowszej,

    d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,

    e) program do odczytu plików formatu PDF.

  4. Członek może uczestniczyć w Klubie tylko raz w jednym czasie.

  5. Członek nie może udostępniać swojego Konta osobom trzecim.

  6. Zalecane jest zabezpieczenie loginu i hasła do Konta przed dostępem osób nieuprawnionych. W przypadku podejrzenia zalogowania się do Konta przez osoby nieuprawnione, Członek powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, który może zablokować Konto do czasu wyjaśnienia sprawy.

  7. Członek zobowiązany jest w szczególności do:

    a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    b) korzystania z Klubu, Konta oraz Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

    c) korzystania z Programu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

    d) korzystania z Programu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet,

    e) niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam).

IV. Procedura zawarcia umowy o udział w Klubie w ramach Lead Magnet

  1. Warunkiem zapisu do Newslettera w celu otrzymania dostępu od Klubu jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

  2. Członek może otrzymać dostęp do Klubu w zamian za zapis do Newslettera, po wypełnieniu formularza zapisu na Newsletter.

  3. Członek nie wnosi jakiejkolwiek opłaty pieniężnej, ale dostarcza Sprzedawcy swoje dane osobowe i wyraża zgodę na przesyłanie mu Newslettera, za pomocą obowiązkowych checkboxów.

  4. Po dokonaniu wypełnieniu i wysłaniu Formularza zapisu na Newsletter, Członek otrzymuje wiadomość elektroniczną z linkiem potwierdzającym zapis na Newsletter.

  5. W celu skutecznego zapisu na Newsletter, Członek powinien kliknąć w link potwierdzający zapis, o którym mowa w ppkt powyżej.

  6. Zapis na Newsletter uważa się za skuteczny, z chwilą wyświetlenia Członkowi strony internetowej z komunikatem potwierdzającym subskrypcję Newslettera. W tym momencie dochodzi również do zawarcia Umowy o dostarczenie usługi cyfrowej w postaci dostępu do Klubu.

  7. Umowa o dostarczenie usługi cyfrowej dostępu do Klubu zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

  8. Sprzedawca udostępnia Członkowi dostęp do Klubu niezwłocznie po otrzymaniu informacji o potwierdzeniu zapisu na listę subskrybentów Newslettera.

  9. Członek może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera.

  10. Jeżeli Klient chce otrzymać dostęp do Klubu w zamian za zapis na Newsletter, bez konieczności zapisu na Newsletter, może zawrzeć ze sprzedawcą odpłatną Umowę o dostarczanie usługi cyfrowej, płacąc za nie cenę określoną przez Sprzedawcę w ramach indywidualnych ustaleń. Zakup ten wymaga indywidualnego kontaktu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem wiadomości e-mail lub rozmowy telefonicznej.

V. Zakończenie uczestnictwa w Klubie i zakończenie Klubu przez sprzedawcę

  1. Członek może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie i odstąpić od umowy uczestnictwa w Programie, składając oświadczenie na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy, przesyłając oświadczenie na adres e-mailowy klub@lile.pl lub usuwając Konto zgodnie z Regulaminem Sklepu.

  2. Z ważnych powodów Sprzedawca może zawiesić lub wypowiedzieć Członkowi uczestnictwo w Klubie i rozwiązać umowę. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się udostępnienie Konta osobie nieupoważnionej, nadużycie lub inne naruszenia Regulaminu w tym Regulaminu Sklepu związane z niniejszym Klubem. Wypowiedzenie wymaga wskazania przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie.

  3. Sprzedawca może zawiesić lub zakończyć funkcjonowanie Klubu. Uczestnik zostanie o tym poinformowany, przynajmniej 14 (czternaście) dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu. Informacja ta zostanie przekazana także na stronie internetowej Sklepu internetowego.

  4. Po rezygnacji z uczestnictwa w Klubie lub w przypadku upływu terminu wypowiedzenia, umowa uczestnictwa w Klubie rozwiązuje się.

VI. Odstąpienie od umowy

  1. Członek może odstąpić od umowy uczestnictwa w Klubie bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, chyba że wyraził zgodę na wykonanie umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, w takiej sytuacji prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.

  2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Uczestnik może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

  3. Jeśli Uczestnik nie wyrazi zgody na wykonanie usługi od razu z wyłączeniem prawa do odstąpienia od umowy, Sprzedawca rozpocznie świadczenie usługi 15-tego dnia od dnia zawarcia umowy.

  4. Sprzedawca, po odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usług cyfrowych przez Konsumenta, na żądanie Konsumenta, udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z Usług cyfrowych dostarczonych przez Sprzedawcę nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego, z wyjątkiem:

    a) gdy są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy;

    b) tych, które dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych przez Sprzedawcę;

    c) gdy zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków.

  5. Konsument ma prawo odzyskać od Sprzedawcy, treści cyfrowe, o których mowa w ppkt. 4 powyżej, nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Sprzedawcy, w terminie 14 dni w formacie CSV lub innym powszechnie używanym, przeznaczonym do odczytu maszynowego.

  6. Po odstąpieniu od Umowy o dostarczenie Usług cyfrowych przez Konsumenta, Sprzedawca ma prawo uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Usług cyfrowych w szczególności poprzez uniemożliwienie Konsumentowi dostęp do Usługi cyfrowej lub ma prawo zablokowania Konta.

  7. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczenie Usługi cyfrowej, Konsument powstrzymuje się od korzystania z tej Usługi cyfrowej oraz od udostępniania jej osobom trzecim.

VII. Reklamacja usług świadczonych drogą elektroniczną

  1. Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na piśmie na adres: NextStore Rafał Dyczko, ul. Do Dysa 5, 20-149 Lublin, na adres poczty elektronicznej: klub@lile.pl, numer telefonu +48 814643367.

  2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres podmiotu składającego reklamację, numer telefonu oraz adres e-mail, jak również dokładny opis i powód reklamacji.

  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu czternastu dni od daty jej otrzymania.

  4. Sprzedawca poinformuje zgłaszającego reklamację o rozpatrzeniu reklamacji we wskazanym wyżej terminie w formie pisemnej lub w wiadomości e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

VIII. Reklamacje dotyczące usług cyfrowych

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Usługę cyfrową zgodną z Umową..

  2. Sprzedawca odpowiada tytułu niezgodności Usługi cyfrowej z Umową na zasadach określonych w art. 43i-43l Ustawy o prawach konsumenta wobec Członka będącego Konsumentem oraz Członka będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres NextStore Rafał Dyczko, ul. Do Dysa 5, 20-149 Lublin, na adres poczty elektronicznej: klub@lile.pl, numer telefonu +48 814643367.

  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.

  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Członka do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Członka.

  6. W związku z rozpatrzeniem reklamacji i ustalenia czy brak zgodności Usługi cyfrowej z umową wynika z cech środowiska cyfrowego Członka, Członek ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą. Sprzedawca zadba, aby współpraca ta przebiegała w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla Konsumenta środków technicznych.

IX. Ochrona danych osobowych

Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy o uczestnictwo w Klubie. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Regulaminem Sklepu internetowego oraz Polityką Prywatności Sklepu internetowego.

X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Uczestnik będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W szczególności Uczestnik może:

    a) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Uczestnikiem, a Organizatorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);

    b) złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Informacje dotyczące Klubu będą przekazywane Członkom za pomocą komunikatów na stronie internetowej Sklepu internetowego lub przesyłane w formie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Członka w momencie przystąpienia do Klubu.

  2. Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

  4. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostaną uznane na podstawie przepisów prawa za nieważne, bezprawne lub niewykonalne w jakimkolwiek zakresie, nie wpłynie to na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.

  5. Wszelkie sprawy i spory wynikłe z tytułu Umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą i Członkiem, w szczególności związane z ustaleniem istnienia stosunku prawnego łączącego Sprzedawcę i Członka, jego wykonaniem, rozwiązaniem, unieważnieniem oraz dochodzeniem roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy podlegają wyłącznej jurysdykcji właściwych sądów Rzeczypospolitej Polskiej oraz prawu polskiemu.

  6. Sądem wyłącznie właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z Umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą i Członkiem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  7. Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedawcę. O wszelkich zmianach Regulaminu Członek zostanie poinformowany na adres poczty elektronicznej wskazany przez niego w momencie przystąpienia do Klubu, zawierającą zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian, w stosunku do Członków będących Konsumentami, nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia przesłania informacji. W razie, gdy Członek nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje zakończeniem uczestnictwa w Klubie.